Friday, October 12

Good Times


       Kali kedua dalam minggu ni aku tak dapat tidur nyenyak, mungkin terganggu sikit dengan kerja group pizi yang nak submit short film mereka esok. Dalam aku berada dalam keadaan sedar tu, aku mengisi masa terluang dengan membaca blog kawan-kawan aku, salah satunya Motion Of Distortion kepunyaan Ahmad Firdaus Razali a.k.a Psank. Oh dan jangan ditanya kenapa nama samarannya psank sebab sepanjang 5 tahun aku kenal dia, haram sekali pun dia tak pernah nak perjelaskan sejarah disebalik nama tersebut, dan aku pun tak pernah nak bertanya.

       m.o.d sangat seronok dibaca, sebab ia bukan sahaja mengisahkan sisi kehidupan kawan aku yang aku tak tahu, tapi isinya jujur dan tidak dibuat-buat. Aku klik pada archive dan baca entri-entri lama dia, tiba-tiba aku terjumpa sesuatu.


  Peristiwa kena "owned" di Gelora Point. Aku tersenyum kejap bila kenang balik peristiwa tu. Good times! 


No comments:

Post a Comment